Asistență

Există 6 pași pe care trebuie să îi urmați pentru a câștiga la Texas Hold'em.

Prima Rundă de Mizare 

Dealer-ul (indicat prin butonul „Dealer”) distribuie câte două cărți fiecărui jucător. Cu excepția jucătorului, nimeni nu poate vedea aceste cărți.

Jucătorul din stânga dealer-ului plasează prima miză numită „small blind” - egală cu valoarea celui mai mic jeton.


A Doua Rundă de Mizare

Al doilea jucător din stânga dealer-ului va trebui să plaseze o miză de 2 ori mai mare decât small blind-ul - big blind.

Etapa 1 Prima Rundă de Mizare

Jucătorul din stânga big blind-ului începe jocul, iar participanții joacă pe rând până când se ajunge la primul jucător, cel care a plasat „small blind-ul”.

Acest jucător poate alege între „fold”, „call” sau „raise”.

Jucătorul care a plasat „big blind-ul” poate alege între „fold” sau „call”.

Dacă jucătorul care plaseză „small blind-ul” alege să pluseze (raise), ceilalți jucători pot alege între „pass” sau „call”.


Etapa 2 
Flop-ul

În această etapă, dealer-ul rundei curente plasează pe masă 3 cărți cu fața în sus.


Etapa 3 Runda a doua

În această rundă, primul jucător rămas în joc, din stânga dealer-ului începe jocul.


Etapa 4 
Turn-ul

Dealer-ul plasează cea de-a patra carte pe masă = „Turn”.


Etapa 5  
River-ul

Dealer-ul plasează cea de-a cincea carte pe masă = „River”.


Etapa 6  
Showdown

În această etapă se arată cărțile. Runda se încheie atunci când nu se mai plasează nicio miză sau re-raise (altă plusare). Jucătorii își arată cărțile și începe o nouă mână de îndată ce câștigătorul acestei runde și-a încasat jetoanele câștigate.


Omaha Poker are aceleași reguli cu Texas Hold’em cu 2 excepții:

1. Jucătorii au câte 4 cărți în loc de 2.

2. Pentru a obține cea mai bună mână, jucătorul trebuie să folosească doar 2 din cele 4 cărți pe care le are în mână și doar 3 cărți comune. În schimb, Texas Hold'em permite folosirea a 5 cărți de pe masă în loc de 3.

Omaha Poker este unul din cele mai populare jocuri de poker la Turnee și Campionate ca WSOP.

Omaha Hi/Lo are aceleași reguli ca Omaha standard, dar există mai multe modalități de a împărți pot-ul.

Câștigătorul mâinii Hi este jucătorul cu cea mai bună mână conform clasamentului, la fel ca în Omaha sau Texas Hold’em. În plus, câștigătorul mâinii Hi poate câștiga și mâna Lo. Mâna Lo este formată din 5 cărți diferite cu o valoare mai mică decât 9. Puteți folosi cele 2 cărți din mână și cărțile comune pentru a vă îmbunătăți mâna Lo. În ambele cazuri, trebuie să utilizați cele 2 cărți din mână.

De exemplu: 3, 4, 5, 6 și 8 de orice culoare vor forma o mână Lo. Mâna Lo cu cele mai mici cărți va câștiga. În cazul în care există un câștigător al mâinii Lo, pot-ul va fi împărțit în mod egal (50/50) între câștigătorul mâinii Lo și câștigătorul mâinii Hi.

În cazul în care există mai multe mâini Lo, câștigătorul va fi desemnat prin compararea cărților cu cea mare mare valoare din combinația Lo, apoi cărțile cu a doua cea mai mare valoare și așa mai departe. Dacă există două sau mai multe mâini Lo egale, câștigătorii vor împărți pot-ul între ei.

În mod cert, nu va exista un câștigător al mâinii Lo de fiecare dată. Astfel, un jucător poate folosi oricare 2 cărți proprii și oricare 3 cărți comune pentru a obține o mână Hi și o mână Lo.

Jocurile cu pot limitat sunt diferite de cele cu pot nelimitat prin valorile corespunzătoare mizelor și plusărilor (raise).

Raise-ul minim este suma raise-ului (plusării) anterioare sau miza anterioară din aceeași rundă.

De exemplu, dacă primul jucător mizează £10, al doilea jucător trebuie să mizeze minim £10.

Mixa maximă reprezintă suma dintre pot-ul total + totalul mizelor plasate de ceilalți jucători pe parcursul rundei + suma necesară pentru a plăti ultimul raise sau ultima miză a jucătorului (call). De exemplu, dacă pot-ul este £50 și primul jucător mizează £10, al doilea jucător mizează tot £10, atunci al treilea jucător poate face un raise de până la £80 (£50 = pot-ul principal + £20 aferenți mizelor din prima rundă + £10 suma necesară pentru a plăti ultima miză).

Regulile jocurilor cu pot limitat nu se modifică în ultima rundă de mizare.

Diferența dintre jocurile cu pot-uri limitate și cele cu pot-uri nelimitate constă în faptul că pentru cele din urmă, nu există o sumă maximă admisă pentru fiecare miză/raise (cu excepția limitei/sumei corespunzătoare mesei).

Regulile jocurilor cu poturi nelimitate nu se schimbă în ultima rundă de mizare.

 

Comisionul este taxa percepută pentru jocurile cu bani reali. Comisioanele se aplică partidelor desfășurate de jucător și pentru care casa a generat un comision de minim €0,01 per jucător.

Comisionul este calculat prin împărțirea sumei totale a comisioanelor percepute pe parcursul unei partide la numărul de jucători care au primit cărți.

Nu se percepe comision daca mâna se încheie înainte de „flop”.


În poker, există 9 combinații distincte de cărți. Cea mai bună combinație din cele 9 posibile este „chinta roială”, după cum se poate observa mai jos în ordinea descrescătoare ca rang a mâinilor:

Chinta Roială: cinci cărți consecutive de aceeași culoare, începând cu 10 și terminând cu As.
Exemplu: 10S, JS, QS, KS, AS
Chinta de Culoare: cinci cărți consecutive de aceeași culoare.
Exemplu: 7D, 8D, 9D, 10D, JD
Careu: patru cărți de aceeași valoare.
Exemplu: JC, JD, JH, JS
Full House: trei cărți de aceeași valoare + doua cărți de altă valoare. Când sunt mai multe full-uri în competiție, câștigătorul este cel care are valoarea cea mai mare a celor 3 cărți.
Exemplu: QH, QS, KD, KC, KH
Culoare: cinci cărți de aceeași culoare. Când sunt mai multe culori în competiție, câștigătorul este cel ce deține cartea cea mai mare.
Exemplu: AS, 5S, 7S, 9S, JS
Chintă: cinci cărți consecutive. Când sunt mai multe chinte în competiție, câștigătorul va fi cel ce va avea cartea cea mai mare. Un As poate fi considerat drept cartea cea mai mare sau cea mai mică (dar nu poate avea și cea mai mare și cea mai mică valoare în aceeași mână).
Exemplu: 8H, 9S, 10S, JD, QC
Trei de un fel: trei cărți de aceeași valoare.
Exemplu: KH, KD, KC
Doua perechi: Oricare două cărți de aceeași valoare cu alte două cărți de aceeași valoare. Când în competiție există mai multe „două perechi”, câștigătorul va fi cel ce va avea cea mai mare a cincea carte.
Exemplu: JC, JH, QS, QD
O pereche: două cărți de aceeași valoare. În cazul în care doua mâini au o pereche, câștigătorul va fi cel ce va avea cea mai mare pereche. Când sunt mai mulți jucători care au o pereche de aceeași valoare, câștigătorul va fi cel ce va avea cea mai mare carte din restul cărților.
Exemplu: 10C, 10S
High Card: când jucătorii nu au niciuna din mâinile indicate mai sus, atunci câștigătorul va fi cel ce va avea cartea cea mai mare.
Exemplu: QH

Six Plus Hold’em reprezintă o versiune de Texas Hold‘em cu mai puține cărți. În loc de pachetul standard cu 52 de cărți, avem un pachet cu 36 de cărți, unde cea mai mică este 6 și cea mai mare este A. Cărțile cu valorile următoare: 2, 3, 4, 5 ( 4 doiari, 4 treiari, 4 pătrari și 4 cinciari) sunt excluse. ​

La Six Plus Hold’em, clasamentul mâinilor este ușor diferit de varianta clasică de Texas Hold’em. Cele două diferențe majore: „Trei de același fel” este mai mare decât Chinta și „Culoare” este mai mare decât „Full house”. Această modificare are rolul de a compensa posibilitățile reduse cauzate de diminuarea pachetului de cărți utilizat aici prin comparație cu pachetul de 52 de cărți utilizat la versiunea clasică de Hold’em.

  • Mart.28, 2024